Bir dilek tut..

-----------
Akrisios, bir kahine gidip bir erkek çocuğunun olup olamayacağını sorar. Kahin ona kızı Danae'nin bir erkek çocuğu olacağını ve bu çocuğun onu öldüreceğini söyler.Korkuya kapılan ve kehanetin gerçekleşmesinden korkan Akrisios, yeraltına bronzdan bir oda yaptırarak kızını oraya hapseder. Zeus bronz odanın tavanıdaki bir yarıktan altın damlası şeklinde içeri sızar ve genç kızla birlikte olur.
Bu birleşmeden "Perseus" doğar.

--------------

Bugün 12 Ağustos sevgilim..
Bugün "Perseus"un günü sevgilim..

Binlerce yıldız kayacak sabaha kadar..
Binlerce yıldız kayacak, milyonlarca dilek tutulacak..

Haydi,
Bugün bir dilek tut sevgilim..
Bugün binlerce yıldız kayacak sevgilim..

Bir dilek tut hadi..

İçinde güzellikler olsun,
Çirkinliklere yer kalmasın dileklerinde..

Bir dilek tut sevgilim,
Sabah'lar gibi tertemiz olsun..

Bir dilek tut sevgilim..
Dileklerin "aşk"tan, iyilikten yana olsun..
Kötülük yaklaşmasın..

Bugün 12 Ağustos sevgilim..
Binlerce yıldız kayacak..
Bir dilek tut sevgilim..



-Sonra durdum..
Gökyüzüne baktım az önce..
Binlerce yıldız kayıyordu sevgilim..

Ben binlerce dilek dilemedim..
Bir tane yıldızı kestirdim gözüme..
O yıldız kaydı..
O yıldız kayarken ben ona baktım..
Ben o an bir dilek tuttum sevgilim..

Seni tuttum..
Seni..

6 bıdı bıdı:

y. dedi ki...

b.m der ki,her kadın kendi ağacını tanır.ben de varlığını bildim.bunu taa içimde hissettim.

Nisa dedi ki...

Hiç tanımadığın birine cümleleri,kelimeleri ile aşık olunabilir mi?
Eğer evetse artık okumayacağım yazılarını diji (:

Kumsal dedi ki...

umarım tuttuğunu hiç bırakmazsın
bırakılmazsın...

Adsız dedi ki...

Dileğin çok güzel diji.
Seni tuttum
seni..

Bu dilek bir ömür boyu sürsün.

ella dedi ki...

yorum yazanlarda dilek tutabiliyor mu ?? evetse, bende bir tane tuttum :) tüm güzel dilekler gerçekleşsin.....

shenem dedi ki...

benim de bir dileğim var...ama dilek tutmaktan korkuyorum arsızlık gibi his verio bana:( değil tabe,ama dilek tutmaya çekiniyorum