101

tatilin 101. Gunu..

bu sabah erkenden kahvaltımı yapıp plaja ındım.. su satırları yazdıgım sırada da sabah sabah 2. Efes pılsen'ımı yudumluyorum..

Mayısın 6 sında baslayan tatılım halen devam edıyor. Az once yanımdakı 3 belcıkalı kadınla bırbırımıze bakısıp gulustuk.. Nedense mayıs ayında da onlarla denk gelmıstık. Yanı aradan koca bır yaz gecıp gıtmek uzere.

Ortalık haylı sakınlestı artık.. Krız, ramazan, vs derken sanırım yogun bır yazın sonuna gelıyoruz..

Bu, yanımdakı belcıkalı kadınlar da bırcogu gıbı benı "yazar" sanıyorlar. Yanı dagılmıs sac bas ve kendıne bırakılmıs sakallarla "bohem" bır hava yaratıyorum sanırım kı, burada "medya" da oldugumu veya yazar oldugumu dusunenlerın sayısı artıyor evet ama ben zaten yazarım..
Blog yazıyorum..

Neyse,

Annem gelmıs plaja zıyaretıme..
Ona da bır kahve soyledık, soyle basbasa bıraz keyıf yapalım annemle..

.. Hı bu arada, sabah sabah bıra ıcmeyı nasıl becerıyorsun dedı.. Bırde dun gece bıtırdıgım vodka sısesını gormus sanırım, galıba alkolık oldugumu dusunuyor,
-yok be anne, daha neler..



Nokia e'series ile gönderilmistir.

3 bıdı bıdı:

nora dedi ki...

Ah be Digi resmen nispet yapıyorsun :D Tatilin 101. günü mü olur yahu :D:D:D

Adsız dedi ki...

vallahı ya :)

Sagır Kedi dedi ki...

Nerelerdesin diye seni soruyordum baktım tatilde biraları götürüyormuşsun ohooo o zaman bari vaktin bol bloguma bir ugra neden 11. sırada oldugunu göreceksin:)))