İzmir'de sevişelim..

Bir kaç gün önce okudum haberi..
İzledim de..
İstanbul çengelköy'de,
Bir sitede oturan karı-koca, Site parkındaki bankta otururlarken, hatta kadın eşinin dizine uzanmışken, yanlarına gelen güvenlik elemanı tarafından durumları "uygunsuz" bulunduğu için önce "uyarılmış" sonra da "tartak"lanmışlar..

Gülsemmi, üzülsemmi anlayamıyorum..

Hislerim karmaşıklaşıyor..

Önce bu özel güvenlik elemanı kılıklı insanların neden "iran islam devrim muhafızı" gibi davrandıklarını anlamaya çalışıyorum.. Mesela boyle bir durumda insanlara "Müdahale" etmek kanunlarımızda, yasalarımızda nerede yer alır diye merak ediyorum..
Bu "Mudahaleci" insanlar bu yüzü nerden bulurlar..

Düşünsenize, evli iki insan, o parkta öpüşse kime ne, sarılsa sevişse kime ne..
Ee, o sitede evleri olan bu insanların o parkta "porno" yapmayacakları da kesin..
Hadi abartayım, "porno" yapıyor olsalar da kime ne..
Bir suçları varsa, birisi gider "şikayetçi" olur, devletin kolluk kuvveti gelir, gözaltına alınırlar, savcıya ifade verirler ve gereği neyse yapılır çok aşırı bir teşhir varsa.. Kimin ne suçu varsa "yasa" çerçevesinde sorarsınız..

Üstelik, memleketin çivisi çıkmış..
Yani heryerde Travestiler sokakta müşteri kuyrukları oluştururken, bir allahın yetkilisi de gidip bunlara mudahale edemiyor..

Ama işte, masum iki aşık çift bulursanız, onlara mudahale etmek kolaydır..
Arkaları yoktur tabi..

Ama ama,
Yani hele ki tartaklamak, darp etmek, küfretmek de nedir....
Hangi hakla, nereden alnınan yasal görevle yapılabilir bu..

Ben ve sevgilimin de sokaklarda, dışarıda sevişmek gibi fantezilerimiz var..
Kesinlikle çoğu insanın olduğu gibi..
Sevişmek fiili, 4 duvarın arasına sıkışmayacak ölçüde önemlidir, güzeldir..

Ama şu an İstanbul'da olan sevgilime şunu soyledim bugün..
"Beni öldürsen İstanbul'da, sokaklarda sevişemeyiz.."
"Biz yine bildiğimiz yerde, İnsanların özgürce sevgilileriyle sokakalarda, bahçelerde, yeşilliklerde birbirlerine sarılabildiği, öpüşebildiği yerde.... yani ancak İZMİR'de yaşayabiliriz bunu" dedim..
O da, tabiki aslen İzmir'li olduğu için, iki kentin farkını çok iyi biliyor.. Benden daha iyi biliyor ve tabiki İstanbul'da değil, İzmir'de sevişeceğiz hep dedi..

Korktuğumuzdanmı İzmir'de sevişmek istiyoruz?
Asla..

Sadece bu beyinsiz özel ahlak zabıtalarından birini oracıkta gebertip, ömrümüm kalanını kodeslerde geçirmek istemediğim için İstanbul sokaklarında sevişmeyeceğim..

Biz..
En iyisi İzmir'de sevişelim..
İzmir'de öpüşelim sevgilim....

Çünkü burada,
Kendi ahlak kurallarını toplumun ahlak kuralı gibi benimsememiş,
Hayata kapkara bakmayan,
Örümcek beyinli olmayan,
Ona buna mudahale ederek insanları rahatsız etmeyen,
Yeşillikler üzerinde birbirine sarılan, öpüşen insanlara "zina" yapıyor gibi bakmayan,

ve en önemlisi,
çağdaş insan kalabilmeyi becermiş
hala çok insan var...

Gel sevgilim..
En iyisi, biz, İZMİR'de sevişelim...

6 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

haklısın digi.

Ayşegül dedi ki...

Yazını çok beğendim.. Kendisini namus bekçisi ilan edenler İzmirime yaklaşmasın lütfen..

Adsız dedi ki...

kesinlikle katılıyorum diji.

Adsız dedi ki...

kesinlikle katılıyorum diji.

no9daire8 dedi ki...

İzmir'i bırak İstanbul'a gel derler bir de!! Bunları yaşamak için mi gideceğiz İstanbul'a. Yok kalsın.

Biz İzmirimizle çok mutluyuz de mi digi ;)

Kumsal dedi ki...

İstanbul
İstanbul
bi kendini bilmez çıkmış diye İstanbul'u karalayamasınız
gidin evinize canım
mahrem diye birşey var dimi
hem insanların bakışı altında ne haz alıcaksın sevgilinin dudağında