Nedir bu..
Her allahın günü, 20 dakikamı şunu çözmeye uğraşıyorum..
Bazen günde 3 kez uğraşıyorum..
Ey bilimadamları..
Siz hala kablosuz elektrik üzerinde yine çalışında,
Mümkünse, dolanmayan, boyle karman çorman karışmayan kablolu kulaklıklar da icat edin..
Yaparsınız, yaparsınız..
I hope so..

11 bıdı bıdı:
cok güldüm hahaha
bende aynısını , sarj aleti ıcın soyleyeblırmıyım.
biliyorum psikopatlık ama böyle dolaşmış şeyleri çözmeye bayılıyorum yyaaaa
Bende bir tek benim kiziminkiler böyle oluyor saniyordum:)
"Kullanmayi bilmiyorsun "diye söyleniyordum ona.
Ne bileyim, benim kullandigim aletlerin kablolari hic dügüm olmaz da:)
Ama bence de kablolarin sucudur her halde:)
Sevgiler
Çok doğru ve yaygın bir noktaya değindiğini belirtmek isterim =) Düzgünce sararak çantana itinayla yerleştirsen bile elini tekrar kulaklıga attıgında hep bu halde olur! Bence çantaların içinde gizli bi güç var sürekli kabloları birbirine karıştıran. Başka bi açıklama bulamıyorum =)
Ben artik ugrasmiyorum valla!
Öyle karmakarisik takiyorum - tuhaf duruyor takinca - ama insanlar genellikle bana tuhaf tuhaf bakiyor!
alisigim yani!
cözme birak - birde cözdükten sonra kayinvalidenle iyi anlascaksin derler!
ben cözmüyorum - yani kayinvalidemi nasilsa öyle kabul edicem demek!
bu posttanda kayinvalide yorumu cikti ya - harika!
Sen bu hale getirmişsindir...
Düzgün koysaydın olmazdı...
Şimdi çöz bakiim.:)
ayyy valaa ben de Dolunay'a katılıorum.şarz aletinin akblosu da çok dolaşıo.ne yapsam olmuo.şölee bu karmaşayı çözen bi alet olsa vallaa. :)
amin :)
şimdi sen alışmışsındır çözmeye
kablosuz üretilirse
çok ararsın keşke olsada yine dolaşsada çözem diye:)
şimdi sen alışmışsındır çözmeye
kablosuz üretilirse
çok ararsın keşke olsada yine dolaşsada çözem diye:)
Yorum Gönder