Karman-Çorman

Bu ne lan..
Nedir bu..

Her allahın günü, 20 dakikamı şunu çözmeye uğraşıyorum..

Bazen günde 3 kez uğraşıyorum..

Ey bilimadamları..
Siz hala kablosuz elektrik üzerinde yine çalışında,

Mümkünse, dolanmayan, boyle karman çorman karışmayan kablolu kulaklıklar da icat edin..

Yaparsınız, yaparsınız..

I hope so..

11 bıdı bıdı:

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

cok güldüm hahaha

Adsız dedi ki...

bende aynısını , sarj aleti ıcın soyleyeblırmıyım.

biggeee dedi ki...

biliyorum psikopatlık ama böyle dolaşmış şeyleri çözmeye bayılıyorum yyaaaa

sünter dedi ki...

Bende bir tek benim kiziminkiler böyle oluyor saniyordum:)
"Kullanmayi bilmiyorsun "diye söyleniyordum ona.
Ne bileyim, benim kullandigim aletlerin kablolari hic dügüm olmaz da:)
Ama bence de kablolarin sucudur her halde:)
Sevgiler

Ayşegül dedi ki...

Çok doğru ve yaygın bir noktaya değindiğini belirtmek isterim =) Düzgünce sararak çantana itinayla yerleştirsen bile elini tekrar kulaklıga attıgında hep bu halde olur! Bence çantaların içinde gizli bi güç var sürekli kabloları birbirine karıştıran. Başka bi açıklama bulamıyorum =)

ayci dedi ki...

Ben artik ugrasmiyorum valla!
Öyle karmakarisik takiyorum - tuhaf duruyor takinca - ama insanlar genellikle bana tuhaf tuhaf bakiyor!

alisigim yani!

cözme birak - birde cözdükten sonra kayinvalidenle iyi anlascaksin derler!

ben cözmüyorum - yani kayinvalidemi nasilsa öyle kabul edicem demek!

bu posttanda kayinvalide yorumu cikti ya - harika!

ELİF dedi ki...

Sen bu hale getirmişsindir...
Düzgün koysaydın olmazdı...

Şimdi çöz bakiim.:)

Adsız dedi ki...

ayyy valaa ben de Dolunay'a katılıorum.şarz aletinin akblosu da çok dolaşıo.ne yapsam olmuo.şölee bu karmaşayı çözen bi alet olsa vallaa. :)

ella dedi ki...

amin :)

Kumsal dedi ki...

şimdi sen alışmışsındır çözmeye
kablosuz üretilirse
çok ararsın keşke olsada yine dolaşsada çözem diye:)

Kumsal dedi ki...

şimdi sen alışmışsındır çözmeye
kablosuz üretilirse
çok ararsın keşke olsada yine dolaşsada çözem diye:)