az önce..
"iyi ki"lerimle "keşke"lerim catıştı..
"keşke"lerim şehit,
"iyi ki"lerim yine kazandi..
Kendin Sandığın Kişi Gerçekten Sen misin? I Kim Olmadığını Görebilmek!
-
[image: Kendini Hatırlıyor musun?]
Düşündün mü hiç?
Kendine dair bildiğinin kaç şey, gerçekten sana ait?
Kaçını ailen ezberletti sana?
Kaçını yaşadığı...
23 saat önce

3 bıdı bıdı:
kalemine sağlık ne diyeyim çok beğendim.:))
İyi'ki'lerin hep kazanması dileğimle..
Çok kısa ve öz, çok iyi anlatım.
Ne güzel o halde
Yorum Gönder