kelimeler..

sustuğumda bile güzeldi kelimeler..

yoksa sesimmiydi onlara anlam veren,
ya da, sesime yaslanan, dudaklarımın arasından mı çıkıyordu kelimeler..

ağlarken,
gülerken,
mutluyken,
hüzünlüyken,
sevişirken,
göz gözeyken,
konuşurken,
küfrederken,
ve hatta
oylece bakışıp sus'arken,
bazende ürpertip baştan çıkaran

dudaklarımdan, sesime yaslanıp çıkan kelimeler..

aslında,
beynim değildi emreden,

yürekten, ses'e, ses'ten dudağa yaslanan ve kulağa fısıldanan kelimeler..

kelimeler..
sahi,

ne de güzeller..

19 bıdı bıdı:

Başak dedi ki...

bütün kelimelerimin eskidiğini hissettim bugün. ama yavaşlıyor da durmuyor dünya...

Adsız dedi ki...

durmasın dunya, bıtmesın kelımeler...

stuven dedi ki...

kelimeler gerçekse kimse susmasın...

''neresinden başlasam, eskisi gibi kolay olmuyor/kelimelere itimadım kalmadı işim çok zor...''

khaos dedi ki...

kelebek dr..
kelimeler eksilmez,
istesende..


dolunay..
amin mi desek acaba:)


stuven..
kimse susmuyorsa,
gerçekdirler..

Sinek efendim! dedi ki...

sanki aklında gezinenleri
hani kelime kafesinde gezmeyenler
daha güzeller.
gibi.

sevgiler diji. sihirli kelimeler. :)

khaos dedi ki...

sinek..
sanki kafeste olmayan özgür kelimeler, dediğin gibi,
daha güzerller gibi:)

sanada sevgiler, kendine iyi bak sinek:)

Başak dedi ki...

eskir mi peki? :) "bu kızı yeniden büyütmeliyim, kor ateşlerde yürütmeliyim. değirmenlerde..." diyor ya sezen. işte ondan.

khaos dedi ki...

dr.
yeniden büyütmeyi istemek,
belkide eskimişliğin sonucu değil,
belkide yeniden yaşayabilmenin düşleridir.
:)

Adsız dedi ki...

Merhabalar khaos siteni yeni keşfettim ve 300. gözün oldun seni izleyen...Kelimeler demiş de ne güzel kelimeler ile dans etmişsin bir çok kelime'de...Teşekkürler bu güzel'lik için:)

Naverella dedi ki...

Yine yasak
suskun günler... konuşmadan gelip geçer...

Adsız dedi ki...

Khaos.....
Evet dediğin gibi ne güzel kelimeler.Özellikle en yalın ,içten olanı şimdi o kadar zor ki bence bunları anlamak kelime karmaşası yapıp duruyoruz .Anlık bazen duygusuzca kelimelere anlam ,hayat veriyoruz.
sevgiler....

kırmızılı dedi ki...

kelimeler
ne kadar da yetersizler bazen...

khaos dedi ki...

palyözi.
çok teşekkürler içten ve güzel yorumun için, hoşgeldin.


yaşlı doğmuş..
suskunluk bile ne şey anlatır sessiz kelimelerle..


duygu..
ah duygu, dediğin gibi, her hisse hayat veriyorlar bazen, lakin hep iyi hislerimize hayat verseler keşke..


kırmızılı..
kelimeler..
yetmese de anlatırlar bazen..

prelude for dedi ki...

Yüreğe ait kimi sözler, başka yüreklere ulaştıkça anlamını bulur. O sözlerde yürekler kendini buldukça biçim kazanır. Yürekler anlamını saklar sözler ise biçimi. Sonra yer degistirirler usul usul; biri yürek diğeri söz olur, biri biçim diğeri anlam olur. Biri diğerini tüketene ya da biri diğerini çoğaltana dek sürer gider bu döngü.
Bazı sözler aleladeliğine yükler anlamını ya da çok genis anlam kiplerinin içinde aleladedir bazısı... Söz, muhatabını buldugunda kazaır anlamını. Anlamını bulmus yürek benliğine ulaşır. Sözler vardır; anlamı kendinden menkul değerler taşır, sözler vardır; sözluk anlamından öte bir sey ifade etmez, sınırı kendisi kadardır. Sözler vardır; birilerinin kendini bulacağı kadar geniştir sınırları. Sözler vardır; sınırıdır yasananların ya da kaldırır sırlarını yaşamın. Arananların,bulunanların bilcümle yasananların itirafıdır: Suçtur, haktır, sevaptır, asktır... Anlam bulmak, anlam olmak bir varoluş masalıdır.
Söz-anlam iliskisinin bir de ritmi vardir, ritmin taşıdığı bir ezgi. Ezgi bilmem kaç bilinmeyenli bir denklemin yanıtını taşır. Bu denklemin içinde bazen buluverir insan kendini.

Dile gelmistir sanki aranan sözcükler gibi "iste bu" dedirtir.

Belki bir sanrıdan kurtaracaktır, belki bir gerçekliğe yaklastıracaktır, belki arananların, bulunanların, bilcümle yaşananların itirafıdır...

Zeugma dedi ki...

''yürekten, ses'e, ses'ten dudağa yaslanan ve kulağa fısıldanan kelimeler..''
Sahiden de çok güzeldirler..

Yumuşak bir vurgulamada tını bulmuşsa özellikle..İnanılmazdırlar..

Eline sağlık, çok güzeldi yine khaos..

İ.x.İ.r dedi ki...

Engin denizlerin dalgası..

khaos dedi ki...

prelude..
ne güzeli post kıvamında bir yorum.. teşekkür ederim nezaketin için.
ya sahi, kelimeler, muhattaba mı bağlı gerçekten? muhattabı olmayan kelimeler hiç bişey ifade etmezlermi sence:)


zeugma..
teşekkür ederim nazik ve değerli yorumun için..
kelimeler, zaten güzellerde, tınısı da önemli bazen:)
sevgiler..


ixir..
dalgalandı deniz..
kelimeler dövüyor sahili..

prelude for dedi ki...

khaos;Estağfurullah, benim için keyifti. Kendi adıma cevaplamam gerekir sanırım sorunuzu, evet kelimelerim karşısındaki kişiye göre anlam kazanıyor. Hem zaten böylesi çok daha güzel değil mi? Ama "kimse yoksa mı?" karşımızda... Ben zaten kendi kendine konuşan biriyim :)

khaos dedi ki...

bende kendi kendime konuşuyorum aslında:)