Yoruldum..



Öğlen kalk,
bişeyler atıştır,
plaja git,
denizde yüz,
bira iç,
denizde yüz,
muhabbet et,
denizde yüz,
eve gel,
internet e gir,
haber izle,
yemek yap,
dışarı çık,
eve gel,
yine internete gir,
vodka iç,
sabaha karşı uyu,
yine öğlen kalk..
...
...

Şu Serdar Ortaç'ı bile yoran hayat, benide yormaya başladı..
Bir daha dünyaya gelirsem,
Fabrikada tütün sarmak istiyorum..
Sahi, kendim içer gibi..
İçeceğim de..
Hem saracağım, hem içeceğim..
Hemde 08:00-17:00 vardiyasında..
Ne yıllık izin, ne bilmem ne..
Cumartesi-Pazar da dahil..


Bugün ablam'da aramış,
Ramazan Bayramında Bodrum'da otelde tüm ailecek kalalım, sanada yer ayırtıyorum dedi..

Delimi ne..
Zaten 130 gündür tatildeyim..
Hem ramazan da pek yok buralarda..
Hala Tatil diyor yahu..
Kusacağım artık...

Eh be Serdar, anladım, anlıyorum seni..
Bi baltanın sapı gibi hissetmeyince insan kendisini,
Cidden yoruluyor..

Şeytan diyormuş, yanaş şuna..
Hım..
Yanaş hadi..
Koş..

3 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

sıkıldın demi tatilden. Ben şuan işyerindeyim hadi kız sana tatil deseler arkama bakmadan koşarım :)

Kumsal dedi ki...

Rahatlık batıyor tabiri demek böyle oluyumuş

şu şikayet ettiğin hayatı
kaç kişi yaşıyoki
hayatı boyunca hiç tatil yapmamış okadar insan varki

bence SUS ve devam et
diğer insanları düşün ve çıkarabildiğin kadar çıkar herşeyin tadını

buarada sigara bırakma olayı ne alemde

Pinor Çen dedi ki...

Tamamen katılıyorum. Fazla tatil zarar!