Fırıldak

Şu sıralar o kadar çok "fırıldak" var ki etrafımda..
Aciip kaçasım var..

Şu üstteki zat-ı muhterem bile,
"Biz Fırıldak Değiliz" diyordu da, bunu anlatmak için habire oturduğu yerde "fırıldak" fibi dönüyordu..
Deli mi ne..

Neyse..
Varsın cümle alem "fırıldak" olsun..
Varsın dönen, dönebildiği kadar dönsün ve yol katetsin kendi etrafında..

Benim ayaklarım yerde, ve adam gibi yere basıp,
öylece..
"durmak" istiyorum..

Durup, o "fırıldak"ların, kendi etrafında dönüşlerini seyretmek,
ve gülmek istiyorum..

Hatta gülüyorum da..

4 bıdı bıdı:

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

helal bee:P

ben dansöz diyorum o fırıldaklara :)))

khaos dedi ki...

Tabii ya..
Dans becer sanattır,
Fırıldaklık daha da beceri istiyor:P

Adsız dedi ki...

Benim çevremde çok var bu fırıldaklara. bazen gülüyorum bazen sinir oluyorum.

Bu zatı muhterem çok şeker gözüküyor ama :)

Sagır Kedi dedi ki...

Benim de başım dönüyor habire anladım ki etrafımdaki fırıldaklar yüzündenmiş sinir olmamak elde degil bir çakasım var ki fırıldaktan topaça dönsünler:)))