Delik

Şu etrafı çevrili Çamlıca Villaları benim olacaksa..(Hepsi)
Vallahi bende şu an hemen ayakkabımın altını deldirmeye hazırım..
Ortala
Hatta "Küçük Tolga"yla ilgili geyik ve şakalara bile razıyım..

Lakin sonra şu aşağıdakine de acıdım..
Garibimin ayyakkabıları hala delik,
Ama bir gemiciği bile yok..

İçim parçalandı yine....



Sahi,
Demogojiyle büyüyen bir toplumun,
Hâlâ demogojiyle yaşayan insanları olmak ne güzel..

Tanrım..
Ülkemi ve insanlarını çok seviyorum..

Norveç'te doğsaydım,
Ot gibi bir hayatım olacaktı..

Teşekkürler Tanrım..

1 bıdı bıdı:

suicidallegacy dedi ki...

yani insanların gözünün içine baka baka dalga geçiyolar ki inanılmaz bi şey.ben tebrik ediyorum kendilerini.norveçten iyidir evet.norveçin en atraksiyonel adamı varg vikernes bile çok sıkılıyodur orda eminim.