Tetiği kim çekecek ?

Bacağı kırılmış vahşi bir at gibiyim şu an.

Güne güzel başlayalım derken,
herkese güzel bir gün dilerken,

Kırık bacağımı vodkayla onarmaya çalışıyorum şu an..

Çalıştıkça yeni şeyler..
Yeni şeyler..

Sahi,
"Adam" olan kendine sıkmaz diye
Oturmuş erkeklik taslıyorum..

Sağda solda kimse de yok.

Bir başımayım..

Sahi,
Biri çekse ya tetiği..

Daha fazla acı istemiyorum.

Rica ediyorum,
Biri lütfen çeksin artık şu tetiği.

Off ama, kolay olmayabilir..

O halde hem tetik çeksin, birde el bombası atsın yanıma ve kaçsın..
Fena fikir değil sanki..

Ama garantiye almak lazım..

Bak şöyle yapsın,

Önce sis bombası atsın içeri,
Girsin içeri tetiği çeksin ama mümkünse beyin bölgemden,
Sonra makinalıyla felan şöyle adam akıllı tarasın beni boydan boya..
Çıkarken evden, yanıma hem TNT koysun, hem de bi kaç el bombası.
Ohhh mis gibi.. Yeme de yanında yat..

Hah tamam sonra kaçsın evden ki ona bişey olmasın.

Çıkınca, patlama da olunca,
Birde Roket fırlatsın dışarıdan..
Neme lazım, garantiye almak lazım..

Bu sefer kesin olur sanki..

Vallahi yine de tedirginim..
Ya olmazsa, yinede olmazsa?

Neyse nerede kalmıştık..
Sahi tetiği kim çekecek?

14 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

dijital kelebek.......
bence bu tatil sana pek yaramıyor.Gibi birçok şey kurguluyor.Ruhunu yoruyosun bedenin sularda,güneşte ruhun karamsar tam anlamıyla ne aradıgını bilemeyen bir durumda gibi nacizane yorumum....
sevgiler...

khaos dedi ki...

Duygu..
Haklısın.. Sanırım haklısın ama,
anlayacağın,
fena sebeplerim var galiba..

Ne aradığını bilmemek değil de,
sebeplerim var..

Üzgünüm ruh halim için..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

dijital kelebek...
Bu tatil o sebeplere dayalı kaçış galiba ama beraberinde gelmiş ... ya bilerek yada gizlice ama senleler hala sebeplerin çıktıgı yola gir yüzleş o halde onların ara ara kendilerini hatırlatması yerine ,sen karar ver hayatına girecek yönlerine.....

khaos dedi ki...

Duygu..
İyi ki varsın..

sünter dedi ki...

Digi,sen bana hayat dolu bir insan gibi geliyordun, umarim gecicidir bu halin. Umarim degilde, elbette gecicidir.Tabiki sen istersen.
Bence istemelisin:)
Hemen simdi istemelisin hatta.
Ben sana neseyi yakistiriyorum sanki:)
Sevgiler

khaos dedi ki...

Sayın sünter..

haylazlık yerine AŞK ı seçtik.
ağlamak yerine gülmeyi.

Bazen olmnuyor işte..
Takılıyor plak..
Neyse, dönecektir kaldığı yerden..

Sevgiler, saygılar size.
Siz de iyiki varsınız..
Ayci ye selamlar..

shenem dedi ki...

ne silahı,ne savaşı..? savaşma seviş dijii:D

Zeugma dedi ki...

Psikologumuz Duygu gelmiş bak yardımına, çok şanslısın Kelebek..
Ya ne oluyor böyle sahi,ciddi olamazsın. Hepimizn oluyor zaman zaman,büyütme sakın.
Hiçbir sebebin seni bu hale sokmasın,izin verme,lütfen...
Sağlıktır bu dünyada en önemli şey.Gerisi boş inan..
Hani denizin vardı senin..???
Daha ne güzellikler var, sık sık yürüyüşler yap,faydasını göreceksin.Mutluluk hormonların harekete geçiyor ve bilimsel..
Tetiği kimse çekmeyecek,boşuna sorma..Sen çekeceksin ama o sebebin üzerine..bütün şarjörü boşaltıp darmadağın edeceksin,yok edeceksin o sebebii..
Aaaa????
Yapma böyle lütfen rica ederim yaa:(

khaos dedi ki...

shenem..
sanırım en iyisi dediğim gibi..:)

zeugma..
Ya,
haklısın ama oldu, hissettim yazdım.
durduramadım..

şimdi alkollü bir baş ağrısı hali var. sanırım uyuyunca geçecek..

sağolunuz..

İçre dedi ki...

kafana saksımı düştü kedicik
ne bu halin?

tugbisimm dedi ki...

bugünlerde herkes bir karamsar bir şeyler var ama kimse sebebini bilmiyor. Umarım bir an önce bu ruh halinden kurtuluruz.
Bir şey daha söyleyeceğim:) moralin bozukken içmemeye çalış, kendine gel bir toparlan sonra dibine vur şişelerin olur mu ?:))) insan morali bozukken içtiğinde daha da kötü oluyor.

ayci dedi ki...

ha haa selamlarini aldim - bu arada korkarim ki sen GÜME gitmek istiyorsun!

Adsız dedi ki...

Dijicimmmm lütfenn böyle yazmaa eminimm atlatacaksınn.yazınca rahatlıyorsan yaz tabiii.aklından çıkar bunları.bak tatildesin.izmir çokkk sıcak olmaya başladı:D biz ancak klimayla serinliyoruz:D eminimmm ruh halin + pozitif olaack.sen çokk güçlüsün;)

khaos dedi ki...

Tanrı Çiçeği..
Ah evet, düştü de sen nereden biliyorsun:))

tubişim..
canım ya, evet şimdi kendime geldim sanırım..
Başlasammı içmeye:)


ayci..
GÜMe herkes gidemez, cesaret ister..
ama var bende o cesaret:))
Annene selam soyle:))


kamikaze..
hey güçlüyüz biz..
onlardan daha güçlüyüz..
sağol değerli yorumun için..
:)