Sormasa kimse seni, anlatmasam kimseye
Bana yaptığın herşeyi
Silebilsem seni de daha öncekiler gibi, ah çok zor
Yandı gönlüm yandı yandı hem hiç yanmadığı gibi
Kül olupda savruldum ama o son sözün kafi geldi
Şimdi sil baştan yaşanırmı hayatım
Yoksa sonuna varıp noktayımı koysaydım
Bu gece çok karanlık olmaz, olası bir zamandayım
Kaybolsam, bulunmasam bir daha
*Şarkı sözüdür.

5 bıdı bıdı:
Bir erkeğin digital kelebek ismine sahip olmasından daha çok şu yazıyı yazması beni şaşırttı :)), ne güzel olmuş...
pelince haklı :)
Demiştim..
Şahane şiir yazıyorsun..
Değme şairlere taş çıkartmışsın Digi...
Kutluyorum seni :)
bende katılıyorum. çok güzel yazıyor.
braaaavooo:)
Yorum Gönder