son söz






Sormasa kimse seni, anlatmasam kimseye
Bana yaptığın herşeyi
Silebilsem seni de daha öncekiler gibi, ah çok zor
Yandı gönlüm yandı yandı hem hiç yanmadığı gibi
Kül olupda savruldum ama o son sözün kafi geldi


Şimdi sil baştan yaşanırmı hayatım
Yoksa sonuna varıp noktayımı koysaydım
Bu gece çok karanlık olmaz, olası bir zamandayım
Kaybolsam, bulunmasam bir daha


*Şarkı sözüdür.

5 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

Bir erkeğin digital kelebek ismine sahip olmasından daha çok şu yazıyı yazması beni şaşırttı :)), ne güzel olmuş...

Adsız dedi ki...

pelince haklı :)

Zeugma dedi ki...

Demiştim..
Şahane şiir yazıyorsun..
Değme şairlere taş çıkartmışsın Digi...
Kutluyorum seni :)

Adsız dedi ki...

bende katılıyorum. çok güzel yazıyor.

Adsız dedi ki...

braaaavooo:)