
Fon'da Kiralık Orkestra.. Uyan.. (Amatör Kayıt)
Hey okuyucu..
Kukla'ları bilirsin..
İpleri başkasının elindedir..
O nasıl istiyorsa öyle yönetir..
Üstelik bir kuklacı, bir çok kuklayı aynı anda yönetebilir..
Sen hayatında hiç "kukla" gibi hissettinmi kendini?
Ben hissettim okuyucu..
Hatta öyle kukla ustaları gördüm ki,
Benimle beraber bir çok "kukla"yı oynatıyorlardı..
İpleri karışmasın diye çok çabalıyordu ustalar..
Çünkü ipler karışışırsa.. Hep oyun biterdi..
Aslında onlarla çok karşılaşmışsındır..
Çok Kukla olmuşsundur oyunlarına..
Çünkü çok'lar..
Dalga dalga heryerde onlar..
Kendini çaresiz ve
Sıkılmış hissediyorsan bu oyundan..
O halde ipleri koparma günüdür..
Korkma..
Kopar hemen..
Sen kendi ayakların üzerinde de yüreyebilirsin..
Emin ol, kendine ipini koparmış bir çok "kukla" aşk da bulabilirsin..
Kopar ipini..
Uyan..!
Sonra de ki o kukla oynatıcısına..
"Herkesin elindeki kendine.."
Benim elimde AŞK var.. O bana yeter de..
O da ipini alsın..
Başka "kukla"lara yol alsın..
Uyan okuyucu..
Ben uyandım..
Beni yalnız bırakma..
Sende uyan..!

1 bıdı bıdı:
yalnız deilsin kelebekim:)
Yorum Gönder