
Kendin Sandığın Kişi Gerçekten Sen misin? I Kim Olmadığını Görebilmek!
-
[image: Kendini Hatırlıyor musun?]
Düşündün mü hiç?
Kendine dair bildiğinin kaç şey, gerçekten sana ait?
Kaçını ailen ezberletti sana?
Kaçını yaşadığı...
23 saat önce



12 bıdı bıdı:
toparlamışsın kelebek bey. sevindim. yalnız o boxer ucuz da resimdeki baby doll ve jartiyer bayağı pahalı. eşitlik mi bu:))
bi de kızın evine gidiyosun yemekleri de o yapacak yani.
bari şarap kaliteli olsun di mi ama...
sevgilime ilk firsatta alcam bir tane:)
denge..
Herşey kalitesiz olsun varsın..
Bizdeki kalite yeter
:)
caprice..
Belki sende alırsın.. bu akşam ne giydim postları yazarsın..
Ahaha canım ya:))
muhakkak canım.ona ne şüphe.
ama bir kere de eğlenceli bir cevap yazsan bana şöyle kasım kasım kasmayan,relax,mütevazı tıpkı anlattığın kelebek gibi. ne güzel olurdu:)))
bay veya bayan denge..
Kasmak kimm ben kim efenim..
Relax relax takılıyoruz..
yinede uyarılarınızı dikkate alacağım..
:)
:))))))))))))))
kalp olmamış o ya.. ahah. iyi olmuş ama.
ayyy kırmızıyı da nası severim, güzel olmuşş:D
anamm :D çoh yahşi
Gece gece olan varr ,olmayan varr.Bu boxer çok komik ya Digi,üzerinde geyikler var yahu,kızcağız gülmekten yere düşmesin...Ama içindeki önemli dersen,bak ona bişey diyemem.
Efenim, resim bana ait değildir..
Ama içi daha önemlidir..
Dur bakayım..
Hım baktımda.. Evet evet içi çok önemli
:)
Yorum Gönder