Kalbini sev..


Kalbimi seviyorum..
Kırmızı don giyiyorum..


Sende kalbini sev..
Kırmızı giy..


Hah şöyle..


O halde..


Kırmızı şarabımı alıp..

Geliyorum..


Hey okuyan herkes..
Hepinize iyi hafta sonları.. :)

12 bıdı bıdı:

denge dedi ki...

toparlamışsın kelebek bey. sevindim. yalnız o boxer ucuz da resimdeki baby doll ve jartiyer bayağı pahalı. eşitlik mi bu:))
bi de kızın evine gidiyosun yemekleri de o yapacak yani.
bari şarap kaliteli olsun di mi ama...

kkkk dedi ki...

sevgilime ilk firsatta alcam bir tane:)

khaos dedi ki...

denge..
Herşey kalitesiz olsun varsın..
Bizdeki kalite yeter
:)

khaos dedi ki...

caprice..
Belki sende alırsın.. bu akşam ne giydim postları yazarsın..
Ahaha canım ya:))

denge dedi ki...

muhakkak canım.ona ne şüphe.
ama bir kere de eğlenceli bir cevap yazsan bana şöyle kasım kasım kasmayan,relax,mütevazı tıpkı anlattığın kelebek gibi. ne güzel olurdu:)))

khaos dedi ki...

bay veya bayan denge..
Kasmak kimm ben kim efenim..
Relax relax takılıyoruz..
yinede uyarılarınızı dikkate alacağım..
:)

beyaz mendil dedi ki...

:))))))))))))))

Sinek efendim! dedi ki...

kalp olmamış o ya.. ahah. iyi olmuş ama.

Adsız dedi ki...

ayyy kırmızıyı da nası severim, güzel olmuşş:D

victoria dedi ki...

anamm :D çoh yahşi

y. dedi ki...

Gece gece olan varr ,olmayan varr.Bu boxer çok komik ya Digi,üzerinde geyikler var yahu,kızcağız gülmekten yere düşmesin...Ama içindeki önemli dersen,bak ona bişey diyemem.

khaos dedi ki...

Efenim, resim bana ait değildir..
Ama içi daha önemlidir..

Dur bakayım..
Hım baktımda.. Evet evet içi çok önemli
:)