
Fon'da.. Haluk Levent.. Islak Islak.. (Diji'den özel arşiv)
Hey insanoğlu..
Ben de senin kadar ağlıyorum en az..
Benim karşıma da seni acıtanlardan çıkıyor..
Ben de yanılıyorum..
Bende acıtıyorum içimi..
Oturup iki duvarın birleştiği köşede..
Başımı ellerimin arasına alıyorum..
Ağlıyorum senin gibi..
Herkes gibi..
Kandırılıyorum..
Yalanlar duyuyorum..
Aldatılıyorum..
Hor görülüyorum..
İncitiliyorum..
En az senin kadar..
Kahroluyorum..
Hey insanoğlu..
Bu döngü boyle devam edecek unutma..
Hazır ol..
Daha çok.. ağlayacağız..
Daha çok.. kahrolacağız..
Ben şu feleğin tekerine sokacak bişey bulurum merak etme...
Sen yeterki Islak Islak..
Bakma öyle..

3 bıdı bıdı:
Elbett Biz de nakavt edecegiz...
off efkarlandım dijitalim kelebeğim
Ağlama ihtimalimiz hep var Digi ama ya ağlamazsak,ya bu sefer galip çıkan taraf kahrolanlar olursa...
devamlı kandırılamazsın
devamlı yalan duyamazsın
devamlı aldatılamazsın
devamlı hor görülemezsin
burda devamlı olacak tek şey incinişimizdir.insan oluşumuzda vardır ,bizi biz yapanlar yüzünden inciniriz.İyi ki de inciniriz ,yoksa ne farkımız kalacaktı.Sen yine de yüreğini çok yorma.
Yorum Gönder