Bir'de Fona "ekşın" verelim.. tam olsun..Bu olayda ne yaşandı ise kişiler, kurumlar ve kaldırımlar gerçektir.
Aksini iddia eden, i.nedir. :)
Aksini iddia eden, i.nedir. :)
Biliyorum çoğunuz sevmiyorsunuzyukarıdakini..
Hadi itiraf edeyim..
Bende sevmiyorum..
Ama seviyor da olabilirsiniz..
Eee banane beee..
O sizin takdiriniz..
Bugün lanet bir gün..
Lanet; geceden, sabahtan kaldı üzerime.
Bulunduğum "heyyooo bakın nasıl eğleniyorum" triplerinden çıkmak zorunda kaldım.
Olduğum yer İzmir Merkeze 1 or 1,5 saat uzaklıkta.
Bir eniştem var teyzemle, emekli asker, paşa..
Onları izmire götürmemi rica ettiler, köpekleri hasta olmuştu.
Neyse efenim, onların aracıyla çıktık yola..
Özdere-gümüldür-ürkmez-seferihisar-güzelbahçe derken güzelyalı sahile ulaştık.
Hav-Havcık 14 yaşında. Kalbinde sorun varmış.
Pazartesiye kadar veterinerde kalması gerekecekti.
Teyzecim, o saatten beri ağlıyordu.
İzmirde de evlerimiz yakın olduğu için, niyetim onları bırakıp doğama dönmekti.
Ama ne arar..
Lakin eve girer girmez annemin suratına baktığımda bir tuhaftı.
Ne oldu? dedim?
Baban kaza yapmış, ama dur önemli bişeyi yokmuş.
Sadece anlamadığım bir şekilde polisler koruyormuş dedi.
Alla alla.. Ne olaki..
Hemen babamı aradım.
Efenim çarpıştıkları araç züppe mafya aracıymış.
Sürücüsü de arandığı için babama başka birini şöför gösterelim benim yerime demiş.
Babam da aynı ben.. Olmaz demiş..
Sonra ben babamdan bilgileri alınca.
Polat alemdar takımımı giymek zorunda kaldım bu sıcakta.
Eh adet boyle.. Napalım..
Gittiğimde durum şuydu..
İki büyük hasarlı araç..
Bir tarafta 30 a yakın linçci ve çoğunun belinde farkettiğim silahlı adamlar.
Diğer tarafta polis kordonunda ve ekip otosunda babam:))
Çok komikti yahu.. :)
Wayy.. action var desenize..
Beni ablam bıraktı oraya..
Ah işte, edalı edalı indim, ray-ban larda üstünüze sağlık gözümde..
İlk işim mafya bozuntularının yanına gittim.
Baktım herkes tuhaf bakıyor..
Eh "Adam gibi adam" görmemelerine verdim tabi..:)
Üzerinize afiyet tatil modunda saç sakal biraz üzerimde ama, grand takım üzerimizde..
Neyse, aralarında tanıyanlar, ortak tanıdıklar çıkanlar oldu.
-Neyi oluyorsun
dediler.
Düpedüz, oğluyum sanırım dedim.
Babama resmen kıl olmuşlar:))
Ah baba ne yaptın bunca adama bilmiyorum..
Neyse efenim..
Bunların bir de başı var..
Dedim ki, gelsene sen bi yanıma..
Şaşırdılar tabi, eh erkeğiz ulen.. Anlayana!
Dedimki aynen sesimi memati havasıyla..
-Usta.. Ben bu adamın oğluyum..
Bir kaza yapmışsınız, cana gelmemiş allahtan..
Uzatmayalım..
Yada önce beni ezin geçin..(Ne o kelebek melebek diye korkak mı sandın şekerim?:)
-Seni tanıyanları tanıyorum.. dedi.
-Ama babana soyle inat etmesin ifadeyi değiştirsin.. dedi.
Dedim ki mümkün değil.. ben değil kralı gelse inattır dönmez..
(Bu arada babam polis kordunu içinde kendini güvenli sanıyor.. Sanki onlarca polis akşam bizimle yatacakmış gibi:)
Eh malum elimiz biraz uzundur, bir kaç telefon görüşmesinden sonra ikna ettim..
Birde inanmazsınız ama beni sevdiler..
(Sevilmeyecek adammıyım sanki:)
Ama şimdide polis tuttu "herkesi karakola götüreceğiz ifade alacağız, ne ulan bu boyle?" tavrındaydı.
Hoppaaa.. Zaten hava ağuıstos gibi, bide üstümde salak gibi alemdar tarzı giyim..
-Bi ara "ben oynamıyorum" bile dedim:)
Neyse efenim..
Büyük bir konvoyla, onlar ve sadece babam, ben, ablam(şöförümüz oldu bugün ulaşım için teşekkürler abbam)
Karakola gittik..
Karakolun bahçesi karanlık adamlarla dolu..
Hay allah, her an kimin kime sıkacağı belli olmayan bir durum var.
Neyse yine tanıdıklar vasıtasynan amir ile görüştüm.
Bizim ifadeleri aldılar hemen,
verdik ifade, babama dedim ki sakın kimseden şikayetçi olma sakın!
benim işim yok tabi ifadeyle felan..
Ben bahçede amirle bol bol çay içtim..
Babamda uzatmadı sağolsun.. dinledi beni..
Adamlar kıl olmuş adama acıdım valllahi..
Ama o da ne.. verdik ama gidemiyoruz..
Ağaları dedi ki, kazada bizim yeğen yaralandı, evde şimdi..
Bir geçmiş olsuna gideriz değil mi? deyince..
Babamla birbirimize baktık..
Ulen dedim şişleyecekler kesin bugün..
Neyse, yine arabalara bindik eski püskü evler arasında çıkmaz sokakta bir eve girdiikkk..
İçimden diyorum ki, acaba kim?vurduya getirecek bizi:)
Şaka bi yana feci gergindik..
Ama onlar rahattı..
Çaylar konuldu sohbetler başladı..
Bi baktım peder de coştu, konuştukça konuşuyor.. Ben dürtüyorum..
Neysem, ikinci çaylar geleceğe yakın..
Ben müsade istedim,
geçmişler olsun denildi,
cana gelen mala gelsinler denildi klasik olarak..
Kalktık ve onca saçma sapan insanın içinde süzüldük dışarı doğru..
Ama ne mümkün..
Herkesle tek tek öpüşüyoruz..
Vay be, sevişeceğiz neredeyse..
Hatta bir çoğunu iki kez öptüm diye hatırlıyorum..
Babam ve ben..
Az önce eve döndük..
Biz efendi insanlarız.. Gerçekten bak..
Boyle insanlara nasıl bulaştık bilmiyorum ama bulaşılabilmek anladımki çok da zor değil.
Ve bazı tanıdıklar hep işe yarıyor her zaman..
Çok yorgunum..
Ya hemen uyumak, yada çıkıp içmek istiyorum kordon da imbat rüzgarlarıyla..
Yapayalnız hem de..
Kendimi dinlemek..
Bazı şeylere küfretmek ve saire için işte....
Bu arada, yazıyı buraya kadar okuyan vardıysa, başta köpek bir hastamız olduğundan bahsetmiştim.
Eve gelince öğrendim ki..
Malesef ölmüş teyzemlerin köpeği..
14 Yaşındaydı.. Adı Lucky idi..
Aileden biriydi işte..
Ama öldü..
Evde babamın suratı 5 karış, teyzem geldi sürekli ağlıyor..
Off kurtarın beni buradan..
Hayrına be.. lütfen..
Yarın yine teyzem, eniştem ve ben..
Lucky'nin cansız bedenini alıp, Özdereye götürüp orada gömeceğiz.
Bu gün, nihayet bitiyor..
Off lanet gün..
Lanetlenmiş gibi bir gün..
Herşey ard arda..
Ama bitti işte..
Şimdi mutluyum ve yarın dönüyorum mavi sulara..
Bu arada, bugün, fena halde hal hatır soracak insan özlemindeydim...
olmadı..
Sevgiler..

36 bıdı bıdı:
E Her iki olay içinde çok geçmiş olsun efendim .Anladığım kadarıyla adamlar etkilenmiş senin karizmandan kimdayana bilirki hem bir Kelebeğe :):)
Hı birde gün geçene kadar bekle .İki bardak çay içmişsin bu mafya bozubtularının sağısolu olmaz sonra demedi deme :):)
Hadi selametle
:))
Teşekkürler efenim düşündüğünüz için..
Ama benden bi cacık olmaz..
Aşk bile yaşayamıyorumi karizma nerdeee ben nerdeee :)
Ayrıcana,
gelirken ablama 5 km lik yolu 50 dk da dolandırarak getirttim ki sağlama aldım ev hayatını:))
Çaktım köfteyi takip olayına karışılık kafa karıştırmaca :):)
Süper böyle Düşünsene bir sürü adam takip etse falan Sen arabadan Rayban gözlüklerinle insen hava binbeşyüz bırakınlan Kızı. Türk filmi gibi olurdu neyse en iyisi kafa karıştırmacadır sanırım . :):)
Ahaha..
Ama bizim filmde ben şöyle seslendim..
"bırakın lan babamı"
:))
ne saçma oldu bu yaa...
tüüü kendime:)
:):) Oldu oldu sıkma canını
-Kelebek, nasılsın iyi misin sevgili arkadaşım?
-Kelebek,wie geht es dir?
-Kelebek, how are you today?
:)))
Bak kaç dilde soruldu hatırın :D
Bu diziyi hiç izlememiştim ama şahane bir ekşın gerçekleşmiş ve sayende izlemiş kadar oldum :)
Yaw hiç korkmadın mı..Dıdıdı :D
zeugma..
-Zeugma, teşekkür ederim çok iyiyim.
-Zeugma, I am very well thank you..
-Zeugma, Ich bin sehr gut Vielen Dank, dass Sie
-Zeugma, جيد جدا وأنا أشكرك
-Zeugma,Аз съм много добре благодаря ти
-Zeugma, 我非常感謝你
-Zeugma, Είμαι πολύ καλά ευχαριστώ
:)) Umarım anlamışsındır beni..
Ya bişi soyleyimmi, korkmuyorum diyen yalancının en önde gidenidir..
Ama yinede erkekliğe .ok sürdürmemek için, "korkmuyorum ulan" ayağına yatıyor insan..
Özledim seni:)
Sevgiler..
Kendi yazdığım dilde olanları anladım..Almanca olanı yarım kalmış ama.. ''Und Sie?'' mi diycektin nedir ? :))
Alttan ikincisi,sadece çizgi olan da hangi dilmiş yaa:))
Ama anladım..çook iyisin.Sevindim..
Benim canım hiçbir şey yazmak istemiyor kaç gübdür.Okuduklarımı anlayamama gibi bir salaklık içine de düşüyorum.
Durum budur brother :))
Sevgiler..
Off geçmiş olsn Digi yaa, tırsarak okudum valla yazıyı ... Aha dedim kelle koltukta şu sahnede =)
Köpekçiğe de üzüldüm inan.. :(
Neyse ki, her gecenin bir sabahı var... Kara bulutlar dağılır en kısa zamanda umarım...
sevgili zeugma..
sende var bir haller..
çık en iyisi o hallerden..
eskisi gibi, olsan yine..
ne çıkar?
:) u love brother..
nora..
Sevgili nora.. Köpek için üzgünüz evet.. dostlar sağolsunmu denir bilmem ki..
Eskiden bir dobermanım vardı.. Öldüğünde çok ağlamıştım..
O günden beri bu yüzden köpek besleyemedim..
Bu gecenin sabahıda olacak.. evet..
Sağol, var ol..
çok geçmiş olsun... bir aya yetecek ekşını bir günde yaşamışsın :)
ama şu sahne var ya; "Bir tarafta 30a yakın linçci ve çoğunun belinde farkettiğim silahlı adamlar. Diğer tarafta polis kordonunda ve ekip otosunda babam:))" o kadar tanıdık geldi ki... benzer sahneyi biz de yaşamıştık ama benim baba burnunun dikine gitmişti, sen yine şanslıymışsın :)
sevgili iris..
yorumuna teşekkür etmekle beraber, dileklerine teşekkür ederim.
Efenim o sahne..
ilginçti..
Ama bazen oyle bişey oluyor ki, birileri ileri veya geri adım atmalı..
geri adım atan oyundan düşmüş sayılmıyor ama..
sadece düğümü çözüyor:)
çok geçmişler olsun dijim yahu, kötü olmuş vallahi, domino olmuşlar..
iyi ol iyi. nasılsın demiş kadar oldum bak hem.. (:
sevgili sinek..
Teşekkür ederim nezaketine:)
iyi olayım yada
olayım iyi..
diji diji diji..
:)
dijital kelebek ne günmüş böyle,verilmiş sadakanız varmış.Böyle insanlara bulasılmaz...Resmen gözlerimin önünde canlandı sahneler...
Neyse iyi atlatmışsınız.
Teyzenin köpegınede çok üzüldüm yazık..Zaten köpeklerin ömrüde 14-15 sene degılmı?
Bol güneşli günler dilerim mavi sularda...
Çokk geçmişş olsunn.
sevgili elif..
Hassasiyetinize teşekkür ederim..
evet 14-15 sene malesef..
Size de bol mavi sular ve güneşler diliyorum..
lütfen kendinizi ihmal etmeyin..
sevgili kamikaze..
çok teşekkür ediyorum efenim..
Saygılar bizden size..
İzmir'den, izmir'e:)
Teyzenizin köpeği için üzüldüm.
Babanızı için geçmiş olsun diliyorum.
Adamlarının günahlarını almışsın sadece çay içmeye davet etmişlet. Tamam çay içtinde adamları niye öpüp durdun. :)))
Nesli..
İnanırmısın, onlar öpmek istediler..
Öpülesi bir adammıyım neyim yoksa:)
Aa ama lütfen erkekler olmasın:)
izmirden de izmir'e saygılar.
söylemeyi unutmuşum teyzenizin köpeği içinde çok üzüldüm.inşallah iyidir.
teşekkürler kamikaze..
Köpek..
Öldü işte..
yani ne kadar iyi olabilirse o haliyle..
saygılar bizden size..
:)
büyük geçmiş olsun sevgiler.
büyük teşekkürler ederim tanrı çiçeği.
Burada bizlerle paylaştıgın her zamankinden farklı bir gün olmuş.Ne sevgi,ne aşk nede haykırdıgın yalan sevdalar ve o anlamda oyuncular var.En azından ugraşın degişmiş çok üzüldüm köpegin ölümünede umarım teyzen alışır.Bu duruma zamanla olayların sorunsuz hal olmasınada çok sevindim tekrardan bıraktıgın yerden dinlenmeye devam etmeni dilerim..
sevgilerimle...
sevgili duygu.
Değerli yorumuna teşekkür ederim öncelikle. var ol.
Malum hep klişe yazmak istemiyorum, biraz da hayatımdan küçük kesitler sunuyorum.
Köpek.. evet teşekkür ederim, Teyzeme sarıldım bi kaç saaty önce, sanki bir evlat yitirmiş gibi titreye titreye ağlıyordu.
Kaybetmek bir şeyi,
her zaman zor.
sevgiler.
neyse ki,kazasız belasız bitmiş
,ah babalar,hiç bildiklerinden şaşmazlar ama o yüzden baba onlar.
sana gelince, blog alemi sensiz ne yapardı Digi,iyi olmuş eve dolanbaçlı yollardan gittiğiniz,mazallah.
teyzen daha çok üzülür elbette ,benimde 12 yaşında öldü sarı kızım geçtiğimiz yılbaşı gecesi,hala bazen evde dolandığını sanıyorum,özlüyorum haliyle.evlat gibi oluyorlar bir süre sonra,yoklukları acıtıyor.
başınız sağolsun.
teşekkürler deep..
hepsi güzel de, blog alemi bensiz de yapardı..
adı üstünde alem bu..
biri gider, gelir biri..
isimler ve insanların ne önemi var ki..
sevgiler.
Büyük gecmis olsun. Bütün bunlarin Izmir de yasanmis olmasina sasirdim.
Bazi seylere istemeden de olsa boyun egmek, kötü olsa gerek.
Ama tabiki vardir bir bildiginiz.
Allah bir daha karsilastirmaz insallah
sünter anne,
Malesef ki, bizim şehrimizin bazı sokkalarıda siyaha boyanmış durumda.
Elbet bir gün tüm sokaklarımız aydınlık olacak..
Dileklerinize teşekkürler efendim.
haydaa:s neler olmuş neler!
geçmiş olsun..çok şükür babaya bişe olmamış.
Lucky ede üzüldüm.:(
sende tam alemsin kelebekim ya:d
ekşına bak ekşına!:S..çok çok geçmiş olsun diji
karamel.
Alem sensin bi kerem:)
Şaka bi yana,
kim nasılsa oyleyim.
bukalemun gibi.
:)
shenem.
sağol futbol cambazım sağol..
var ol..
:)
*yedi tane yerleri degisik yedi*
да..ето пак съм тук..
да..ето пак ме караш да не спя..
да..ето пак ме разсмиваш..
Харесва ми това..
:)
Yorum Gönder