öro

Tahmin ettiğim gibi bugün herkesin gündeminde eurovision vardı.

Bende kendimce bir değerlendirme yapmak istedim.

Öncelikle,
Hadise'nin canlı ses tonu hariç herşey güzeldi.
Benim gözümde 2. veya 3. lüğü haketmiştir.

Özellikle ben şu şarkıdaki şu 10 saniyelik kısma, şu ara taksime bayıldım nedense:))





Genel olarak farkettiyseniz, kaliteli bir yarışmaydı.
Güzel nostaljik olabilecek şarkılar vardı.
Sanırım bu yarışmada eskiye dönüş var şarkılarda.


Gecenin birincisine gelince..
Ülke kıyağı felan değil durum.. Sonuna kadar haketti alexander..
Şarkısını da sabahtan beri dinliyorum,
Eğer biraz müzik bilgisi olanlar varsa aranızda neden beğendiğimi anlayabilirler.
Altyapısı, sahne show'u ve performansıyla gecenin zaten galibi idi.
Her zaman söylerim "Irish" alt yapısı olan müzikler her zaman kazanırlar,
Çünkü o müziklerin alt yapısında büyüleyici melekler vardır..
Anlayacağınız, "Fairytale" hakkıyla ipi göğüsledi.

Birde şu bizim spiker.. Bülent Özveren..
Tüm gece ağzında şu vardı..
Kuzey ülkeleri hep kuzeye veriyorlar dedi.
E biz ne yapıyoruz her sene?
Farklı bişey mi?


Ya organizasyon..
Bence bombaydı..
Sahne ve görsel efectler teknolojiyle beraber her yıl daha da iyiye gidiyor..

Bir diğer tebrik te, görüntü yönetmenlerine..
Zira o sanatçıların arasında dolanan kameralar bende "Jimmy Jeep" tarzı bir sistem görüntüsü uyandırdıysa da, aşağıda size bulduğum bir el çekimi videodan tüm videoyu izlerseniz kameraların nasıl çalıştığını ve kameramanların nasıl koşturduğunu görme fırsatı bulabilirsiniz.

Youtube izleyebilen izler, gerisi yalan izler..

13 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

Güzel bir eurovision daha bitti. Hadise yüzünün akıyla çıktı dün gece.Norveç ekibi iyiydi dedğine katılıorum,hakkettiler galibiyeti zaten her iki ülkeden biri Norveç'e verdi.tıpkı Sertab'a verdikleri gibi:) hayırlıısı olsun.1.cilikk başka örovizyonlara:)

khaos dedi ki...

haklısın kamikaze,
sertap başkaydı:))

DORİS dedi ki...

yahu olmuş bitmiş her şey benim yeni haberim oluyo..

khaos dedi ki...

aa nasıl doris ya..

haberin nasıl olmaz..
bugün kimsede başka gündem yok:))

vodka iyimiydi gece:)

Adsız dedi ki...

Ben birinci oluruz diye düşünüyordum.yarışmayıda izlemeyi planlıyordum.Ama dün gece oldugunu unutmuşum bakmadımda tv ye umarım gelecek sene daha başarılı oluruz...

khaos dedi ki...

umuyoruz duygu:)

DORİS dedi ki...

yahu bildiğin gibi de değil. o kadar zamandır bekliyordum bunu. derin bir hayal kırıklığım var şimdi....
ama aşk olsun, benim bünyem kuvvetlidir, içseydim de bişeycik olmazdı bi kere..(ama içmedim) :)

khaos dedi ki...

doris..
Piki, içmedin..,
Aman neyse bişey kaybetmedin zaten..
:)

İDEA dedi ki...

Ben geldimm :)

Adsız dedi ki...

ay pek bi kıpraşasım geldi şarkıya:D

Adsız dedi ki...

sanat kazandı dıyelım ...

Smiley.. dedi ki...

hadısenın bırıncı olmasından yanaydı gönlümüz ama olmadı.
bende begendım alexader ı.hem cok da tatlı:)

Adsız dedi ki...

ara taksime ben de bayıldım...
bööle içim cız etti o ara taksimde nedense helecanlandım kuzum...

sen kimsin diye sorma seni tanımıyorum. kendimi de. :p