evet belki,
"bana kalbin kadar beyaz bu sayfayı.."
diye başlıyordu çocukluğum da,
lise yıllarımda arkadaşlarımın tuttuğu
hatıra defterlerine düştüğüm yazılarımda..
zaten bu bir moda'ydı..
kim yazsa mutlaka böyle başlıyordu..
ben sonra kalp rengini hep beyaz..
bembeyaz
sanmıştım yıllarca..
ama sonraları öğrendim,
beyaz sandığım çoğu kalbin
aslında
kirli beyaz olduğunu..
hatta gri'den
siyah'a çalan..
Kendin Sandığın Kişi Gerçekten Sen misin? I Kim Olmadığını Görebilmek!
-
[image: Kendini Hatırlıyor musun?]
Düşündün mü hiç?
Kendine dair bildiğinin kaç şey, gerçekten sana ait?
Kaçını ailen ezberletti sana?
Kaçını yaşadığı...
23 saat önce

2 bıdı bıdı:
siyah her zamankinden daha koyuydu artık...belki de sadece o saf sayfalarda kalmıştı beyaz...beyaz sandığımız hiç bir kalp beyaz değildi belki de...
kırmızı saçlı acemi yazar
eskıden beyaz sanırdık buyudukce anladık ,belkıde renk degısıtırdı....kımbılır...
Yorum Gönder