hayat mı "stabil", ben mi hızlıyım.yoksa ben mi "stabil", hayat mı hızlı.
birşeyler duruyor, bişeyler hızlı.
nedenini bilemedim.
hangisi hangisidir,
anlamadım gitti.
bir de üzerimdeki gereksiz bir "statik elektrik".
bir kaçağı olsada atabilsem.
atamadım gitti.

9 bıdı bıdı:
:) Bir elektrik santrali gibi yaşayan biri olarak "topraklama" yapmanızı tavsiye ediyorum... Çok işe yarıyor...
:) ne desemki.
tohum egzersizi yapmanız
yararınıza dokunabilir (:
http://lonelyon.blogspot.com/2009/10/tohum-oldum-filizlendim-yeniden-dogdum.html
o düşüncenin hızından kaynaklanıyor matrix :)
Bu ara bendede çok oluyor.
Hiçbir şeye yetişemiyorum.
Bende anlamlandıramadım ama biraz sinir bozucu bir durum..
Böyle durumlarda sahil kenarında hızlı yürüyüş süper iyi geliyor:)
Canım çok sıkkın olduğunda sinirimi yada tam tersi çok mutlu olduğumda enerjimi hızlı yürüyerek atıyorum.
Deniz şart tabii:)O zamanlarda öyle hızlı yürüyorumki kimse bana yetişemiyor:)
O yüzden genelde tek çıkıyorum..
prelude..
tavsiyeni deneyeceğim:)
dolunay..
tamam bişey deme:)
güneşinoğlu..
hım, inceliyorum, bakarsın işe yarar..
dalgaları aşmak..
düşüncelerimi yavaşlatmak istiyorum mümkünse..:) olmazmı?
düşlerimin gerçeği..
işte, evet bu belkide.. deniz mutlaka beni dizginler sanki. güzel fikir.. hemen ilk fırsatta yapılmalı:)
Ne dicemi bilemedim şimdi iyi mi..
ixir..
bende bilemedim zaten:) iyimi..
Yorum Gönder