belkide uzaktan ve yalnız uçuşumdandır,mutluluğu her seferinde ıskalamamın nedeni.
bulutlarla da mutluyum aslında,
sarmaş dolaş ve
sarıla sarıla..
yine de bazen,
kırlangıç olasım var,
üşüdüğümde,
sıcak bir evin
küçük bir penceresinde..
Copyright © 2009 khaos
Twitter Haberleri
9 bıdı bıdı:
yazıyı okuyunca blogumun eski tanımı geldi aklıma ''çoktan ikindiye yattı gün ağlarken ben geçmiş gelecek dün hatırlarken kaçırdım anı ben hep böyle ıskaladım zamanı...''
ne çok ıskalıyoruz değil mi?
zaman ıskalanmak için değil midir zaten.ıskalayıp ağlıycan,zırlıycan,bazı şanslı zat-ı muhteremlerin ıskalamayı başaramamış hayatlarına bakıp fesatlık yapıcan...şahsi kannaatim budur.bi de hayatı ıskalamayanların allah cezasını verecek...:b
:)) versin.. versin..
benim de aklıma Nazım Hikmet geldi :)
.............
Sen, "Ama senin için şunu yaptım" derken o, "şunu
yapmadın" diye cevap verecektir. Ve ne söylesen
karşılığında mutlaka başka bir iddiayla
karşılaşacaksındır. Üzülme, sen aşkı yaşanması
gerektiği gibi yaşadın.Özledin, içtin, ağladın,
güldün, şarkılar söyledin, düşündün, şiirler yazdın.
"Peki o ne yaptı" deme. Herkes kendinden sorumludur
aşkta. Sen aşkını doya doya yaşarken o kendine
engeller koyuyorsa bu onun sorunu. Bir insan eksik
yaşıyorsa, ve bu eksikliği bildiği halde tamamlamak
için uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsin ki onun için?
Hayatı ıskalama lüksün yok senin. Onun varsa, bırak o
lüksü sonuna kadar yaşasın.
bayıldımmm...
tubisim..
ne kadar güzel bir alıntı yaptın oyle..
Çok ve çok teşekkürler:)
dolunay..
Çok teşekkürler öretmenim yorumunuz ve beğeniniz için:)
oğuz atay'ın tutunamayanlar'ında kahraman iç sesine sorar ;"hayatı ıskalamaya ne daha ne kadar devam edeceğiz olric" "oklarımız bitene kadar efendim..."
dalgaları aşmak..
Oklarımız biter umarım bir gün..
Bitse bari..
Yorum Gönder