
sevildikçe güzelsin,
sevdikçe daha da güzel..
sevdikçe daha da güzel..
Sevildikçe büyür çocuk..
Sevildikçe anlar "sevgi"yi..
Çorak topraklar çiçek açar, toprak sevildikçe..
Sevildikçe, ay bile bir başka görünür, gökyüzü, büyür.
Denizler daha mavi,
Yollar daha bir anlam taşır,
Sevdikçe, Sevildikçe..
Sevdikçe,
Daha da güzel sevişirsin..
Sığmazsın geceye..
Hey sen!
Umutsuz insan..
Umut hep vardır, unutma..
Sevdikçe..!
Sonra,
Bir kıvılçım çakar..
O'da zaten, seni yakar.
Sevdikçe,
ve sevildikçe..

10 bıdı bıdı:
Sevmek kadar güzel birşey var mı..
Sevmek ve sevilmek anlatılamaz..
bir kıvılcım çakar, o da yakar..
sevdikçe
sevildikçe...
güzel :) ellerine sağlık!
severim bu sarkiyi :) yazida guzel olmus yuregine saglik. sevdikce her sey guzellesiyor ama sevildikce daha da bi guzel sanki
çok güzel bir şarkı.. kıskandım indirdim ben de :D bunlar senin şiirlerin mi? çok güzeller..
sevgşlş zahir,
Müzik güzel evet,
Ama ben şiir yazmıyorum:) yazamıyorum yani,
sadece yanyana yazmaktansa kolay okunur ve vurgulu olur diye alt alta sıralıyorum acak teşekkür ederim güzel görüşüne:)
Mehbub..
Gerçekten de anlatılmaz değilmi.. Çok güzel şeyler:)
peri..
Çok teşekkürler, beğenmene sevindim..
ella..
Çok sağol ella yorumuna.. Sevip sevilince, dediğin gibi, herşey güzel..
Bu şarkıyı dinlemeyeli çook uzun zaman olmuş,teşekkürler paylaşımınız için.
İçimi ısıttı..
Bu şarkıyı dinlemeyeli çook uzun zaman olmuş,teşekkürler paylaşımınız için.
İçimi ısıttı..
zaman zaman umudumuzu kaybetsek, artık olmaz desek bile sevmek dünyanın en enerji veren duygusu, insanın kendini en canlı, en mutlu, en güzel hissettiği zamanlar hep içinde bir sevgi taşıdığı zamanlar diil midir :)) ayrıca bu şarkı bu yazıya muhteşem yakışmış :))
YILDIZ..
Ben teşekkür ederim yorumunuz için:)
Gerçekten güzel şarkı.
seçil..
Kesinlikle o zaman dilimleri çok önemlidir:) Yorumunuz için teşekkür ederim
Yorum Gönder