Kendin Sandığın Kişi Gerçekten Sen misin? I Kim Olmadığını Görebilmek!
-
[image: Kendini Hatırlıyor musun?]
Düşündün mü hiç?
Kendine dair bildiğinin kaç şey, gerçekten sana ait?
Kaçını ailen ezberletti sana?
Kaçını yaşadığı...
23 saat önce


10 bıdı bıdı:
keşke her rüyalar böyle güzel olsa... ama sonuçta uyandığında düşler aleminden uyanıyorsun.
gece hep güzel olmak zorundadır neyseki
zaten eşimi 10 gündür görmüorum,özledim çok..çok hoşuma gitti ama sonunu okuyunca ben de uyandım rüyadan :)
Rüyaların hep aynı yerinde uyanıyor olmak can yakıcı olmalı.
"gecelerden çiy düşmüş dallarına
dile gelmiş o dilsiz sevdalar
ışığın var mı, yak biraz, aydınlansın gecemiz
açayım deli gibi uyansın bu bahar"
hayırdır inşallah :) güzel rüyaymış cidden, insan rüyanı izlemiş gibi oluyor... gerçekte de yaşaman dileğiyle :)
Böyle bir ruya hep hayallerimde..Birgün yasayacagım aynı sahneyi biliyorum....
:)))))
Uzun zamandır yoktum!
Takip ettiğim blogları çok özlemişim ama senin mutlaka gülümsememe neden olan bloğunu daha çok özlemişim.
(komiksin demiyorum yanlış anlaşılmasın, bazen acılı bir tebessüm de olabiliyor. Ammmaaaannn bilmiyorum işte seviyorum okumayı bu bloğu, hem sananeki bundan :))
rüya görmüyorum benim için sorun yok :D
Ben Gustav Flaubert olsaydım şöyle bişe yazardım size; İnsan yalnızken ne kadar soğuk oluyor hava... Sıcaklık hep mevsim normallerinin altında. Bu yüzden meteoroloji raporları umurunuzda bile olmazdı... Kar mı yağıyor yoksa yağmur mu size ne? Üşüyor(s)un. Şimdi bitmesini istemediğin bir şarkı duyuyorsun kulaklarında. Tınısından hoşlandığın, kulak kabarttığın, sözlerini ezberlemeye çalıştığın... Doyumsuz gecelerde kimi zaman, bazen de sadece karanlıkta. Notalarını hep yanlış basmaktan korktuğun... Bir tek kelimeye hasret geçen gecelerin hesabını soracağın kimse de yok. Kendi kendiyle konuşana deli derler ya, sizi çoktan akıl hastanesine kapatmaları gerekirdi aslında. Hem de iflah olmaz hastalar bölümüne. Korkuyorsunuz, ne kadar kötü… Ama yüreğinizde ki kuşlar havalanıyor, kanat seslerini duyuyorum. Gitmek istiyorsunuz ona, yüzünü görmek, ah bir dokunmak istiyoruz... Mümkünü yok çıkmayacak aklınızdna...Bu yüzden gece, el ayak çekilmişken, hiçbir ses yokken siz ve gece. Ne çok yakışıyorsunuz birbirinize... ( Abarttım mı ne?:)
neslihan..
Uyanmak, yeniden doğmakmıdır acaba bazen. Salt bir uyanmak yerine yeniden doğabilirmiyiz dersin uyandığımızda..
J.C..
Kesinlikle haklısın, gece hep güzel olmak zorundadır.. Herşeye rağmen.
zeynebin sesi..
Hasret'lerde biraz daha mı anlıyoruz dersin sevdiğimiz şeylern, insanların değerini:) Tez zamanda kavuşman dileği ile:)
pia..
Tanrıdan isteyelim ki, gerçeklerden uyandırmasın bizleri:) Uyandığımız sadece bir uyku olsun..
iris..
Çok güzel rüyaydı. Ama iç etkenler, dış etkenler derken, uyandırılmaya zorlanılıyor insan bazen.. Dİlerim sizlerde yaşarsınız..
eCem,
Dilerim gerçeğini bol bol hemde, uyanmadan hatta, yaşarsın:)
tubisim..
Kaçak, nerelerdesin sen:) Özledik bizde. Ayrıca güzel düşüncelerine teşekkürler dileklerimle:)
peri..
Biliyormusun bende hiç görmeme normalde, ayda yılda bir görürüm, ondan sonra, onu da görmemeyi isterim:)
prelude for..
abartmadın prelude.. Özellikle sonu güzeldi, sahi geceyi bende yakıştırıyorum kendime:) Çok teşekkürler yorumun için..
Yorum Gönder