Yine de, Bayram..

Geçip gidiyor zaman su gibi..
Tutmadığım oruç'un ayı bile bitti..

Oysa şimdi,
Buğulu bir Can Dündar sesiyle,
Fonda bir romantik müzikle..
Ve de, Yılmaz Erdoğan'ın devrik dizeleriyle..

Bişey söyleyesim vardı..

Olmadı..

Can Dündar'dan hazetmezdim hiç ama,
En çok da bizi yaktı geçti..

Şimdi "romantik çocuk" olamayacağım artık sayesinde..
Buğulu bir ses tonuyla "aşk ve aile" hakkında ahkam kesemeyeceğim..

Zira, kendi voleyi vurdu, attığı çalım bize kaldı..

Şimdi sorarsa hatun kişi bana,
"Bak, Can Dündar da bunu yaptı, senmi yapmayacaksın" diye..
Ne derim sonra..

Boynumu bükerim belki "Küçük Emrah" tadında..

Neyse..

Canilerin "çocuk"laştırılıp sempatize edildiği,
Terör başlarının "yol haritası" çizdiği,
Daha yoksullaşan,
Daha karamsarlaşan,
Daha acımasızlaşan
O güzel, o hala temiz kalmış insanların yaşadığı cennet yurdumda,

Herşeye rağmen,

Yine de "Bayram"...

O halde,
Daha fazla dramatize etmeden,
Hatta gülümseyerek,
Kutlamak gerek..

"Bayramınız kutlu olsun" efenim....

4 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

Yinede çok ümidimizi kesmeyelim Can'dan derim ben, aşk değilmidir insanı savuran değiştiren başka bir insan yapan. Onca güzel yazıyı yazan adamında vardır bir düşündüğü, sen yine vazgeçme romantik olmaktan Digi. İyi Bayramlar....

Pinor Çen dedi ki...

Yine döktürmüşsünüz =)

Bayramınız kutlu olsun =)

ella dedi ki...

iyi bayramlar size de, bir gülümseme bırakıyorum, biraz mutluluk getirsin diye :)

Adsız dedi ki...

geçmiş bayramın kutlu olsun.Rabbim inşallah bizi yine kavuştursun bu güzel aya.sevgilerimle