Suyun 6 ve üzeri

Kıroluğum üzerimde bugün.. Serdar Ortaç dinliyorum yine..


Zaten tuhaflıklar üzerine yaşadığım tuhaf duygularla,
Öğlen 12 sularında attım kendimi mavi sulara..

Palet ve şinorkel ile dalış yaptım biraz..
Su yüzeyinden..
Kimi zaman nefes tutarak, epey altına...
Ama şu sigarayı bırakmam lazım..
Kesmeye başladı artık nefesimi..

Mavi suların altı huzur doluydu.

İlk defa göreceklere çok ürkünç gelebilecek yerler keşfettim çevrede..
Derin kayalıklar ve uçurumlar suların altında..
Balıklar, çeşit çeşit deniz canlıları..

Ki o canlılar..
En korkuncu bile o kadar masum ki..
Dünyada en masum görünen insanlardan bile..

Bir su altı fotoğraf makinası alıp bol bol resimlemek istiyorum bu yaz..

Açıkçası benim en büyük fobim Köpekbalığıdır..

Diyeceksiniz ki buralarda gezermi..
Evet gezer..

Hatta şimdi Marmaris'te Boncuk koyuna uğrarsanız çiftleşme zamanı da olduğu için bir çok köpekbalığına rastlarsınız.

Bu hayvanın, olmayacağı kesindir diye bir yer yok.
Sığ sularda bile olabiliyorlar..
Küçük te olsa tehlikelidir.

O nedenle, balina görsem irkilmem ama köpekbalığı büyük fobidir bende..

Neyse, ama bugün farkettim ki, aklıma bile gelmedi.

Su altında gülsemmi ağlasammı aklıma gelen şu idi..

Hiç bir deniz canlısının bile henüz
Yalanını, dolanını, ihanetini, üçkağıdını görmedim..

Köpekbalığıda olsa, dobra dobra geliyor kardeşim..
Ivırma, kıvırma yok onlarda..

Evet evet..
Asıl tehlike su 6nda değil..
Suyun hemen üzerinde..

Çıkmak istemedim bir an..
Su üzerine..

11 bıdı bıdı:

Ateş Böceği dedi ki...

Geçen sene bende gitmiştim bir dalgıçlık kursuna çok keyifli gerçektende süper bir duygu türlü türlü balıklar ohh ne ala çok eğlenmiştim bu yaz da devam edecem inşallah


Bu arada evet suyun altı tehlikeli elbette ama suyun yüzeyi daha bir çetrefilli daha karmaşık iyi etmişin sen hep suyun altında kal ben de olsam öyle yapardım :):)

khaos dedi ki...

sevgili ateş böceği..
Suyun altından bildirdim..
Dalınız.. Akınız mavilere..
:)

Ateş Böceği dedi ki...

Maydey maydey karadan bildiriyorum kalınız efenim orda burası pek tekin değil. :):)

sünter dedi ki...

sevgili Kelebek,
sen simdi kimseler denize girmesin, denizler bana kalsin diyemi yazdin bu köpek baliklarini? simdi bile bile nasil yüzücez.tam da tatile hazirlanirken.

khaos dedi ki...

sayın sünter,
Efenim, bugün tüm sahili temizledim, Ege bölgesinde güvenle girebilirsiniz. Ancak Akdeniz için şu an söz veremiyorum:)

sünter dedi ki...

Ohh rahatladim simdi cooook tesekkür ederim:)
Akdenizde isim yok zaten sen egeyi temiz tut yeter.Özellikle özdere taraflarini:))

Adsız dedi ki...

yüzülesi bir yazı olmuş...

nilgun57 dedi ki...

en tehlikesiz yer denizin alti gercekten..keske hep kalsaydiniz)))

khaos dedi ki...

dolunay..
yüzmek güzel.. Yüzünüz.. Yüzünüz..

khaos dedi ki...

nilgün..
Kim demiş çıktığımı..
Ben hala dipteyim..:)

Rakamsal Kotanjant dedi ki...

Sana inanılmaz imrendim. En büyük hayallerimden biri köpekbalığı dalışı yapmak.Umarım bir gün...