O da mı yalan..
Bu da mı yalan..
Kötü bir rüya gördüm o zaman
Bu da mı yalan..
Kötü bir rüya gördüm o zaman
Ciddi ciddi karma-karışığım..
Altın vuruş yapıyorum.. Rakı'yla..
Şu an daha 4. duble..
Karşımda kimse yok..
Bari biraz daha fazla meze olsaydı..
Bari yapan olsaydı..
Yok yok yapmasaydı karşımda otursaydı..
Off ne bileyim işte..
Yalnızım ve..
Karma-karışığım..
Bu şarkıyı beğendim bugün.. Nazan Öncelden.. Fonda..
Az önce şunlar oldu..
- Dııttt Dıttt.. Sms geldi..
"Hayvan, yine mi unuttun doğum günümü.." Gönderen Gülseren..
Cevap Yaz.. "Hayvanlığıma ver.. Mutlu yıllar, iyiki doğdun.."
-Cep çekiyor Hayret.. Dur bi arayım..
Çevir.. 500.. Açan avea..
-Temsilci: Buyurun nasıl yardımcı olabilirim..
-Ben: Telefonum bu bolgede çekmiyor.
-Temsilci: Efendim, anlayamadım.
-Ben: İşte sorun bu, bende anlayamıyorum, çekmiyor..
-Temsilci: Bir kez daha şikayetinizi alabilirmiyim?
-Ben: Sabır sabır bi daha sabır....
-Temsilci: Kusura bakmayın efendim, beni duyuyorsanız lütfen telefonuzun çektiği bir yere geçmenizi rica edeceğim.
-Ben: Hanımefendi, inanın bana amuda bile kalkıyorum ama nafile.
-Temsilci: Şikayetinizi ve bulunduğunuz yeri not alıyorum alıyorum efendim. Son kez teyid etmek istiyorum. Telefon numaranız Sıfırbeşyüzaltı altıyüzyetmişbir otuzyedi kırkbir
-Ben: Evet evet, zaten anlamıyorum tekrar ettirip durmayın, önünüzde yazıyordur sanırım.
-Temsilci: Peki efendim ben şikayetinizi ileteceğim ilgili departmanımıza.
-Ben: İletmenize gerek yok.
-Temsilci: Pardon anlayamadım sizi tekrarlarmısınız.
-Ben: Hay sokayım aveaya(Çekmiyor diye kısık sesle.)
-Temsilci: Nasıl efendim?
-Ben: Eğer dediğimi anladıysanız şahsınıza veya kayıt altına alınan görüşmemizi dinleyenleri muaf tutarak belirtiyorum. Komple aveaya söyledim.
-Temsilci: Evet efendim.
-Ben: Evet mi.. Neyse..
-Temsilci: Başka bir arzunuz varmı?
-Ben: Var ama neyse..
-Temsilci: Efendim anlamadım..
-Ben: Hadi size iyi akşamlar kolay gelsin...
Çatttt
-Zırrrrrrrr (Telefon çalıyor)
Nilay..
-Nilay: Naber lan, nasıl gidiyor, unuttun bizi.
-Ben: İyi lan, kafamı dinliyorum resimler çekiyorum deniz güneş v.s
-Nilay: oh oh keyfe bak.. Haftaya geleceğiz ha..
-Ben: geleceğiz de ne demek.. kaç kişi?
-Nilay: Bir kız arkadaşla.
-Ben: Yok anam yine tutup birini getireceksin salak salak muhabbetler. Yalnız gel, hem fotoğraf çekiyorum bol bol, senin nü fotoğraflarını çekeceğim sanat için.
-Nilay: ahah Sapık.
-Ben: ahaha yok lan sanat..
-Nilay: Neyse gelince görüşürüz, anlamıyorum çoğu söylediğini.
-Ben: Normaldir, sokayım aveaya..
Çattt
-Zırrrr(Cep çalıyor)
Arayan Annem..
-Annem: Oğlum dışarıdamısın ev telefonu çalmıyor.
-Ben: Aa dur bi bakayım.. Hım evet anne ses yok sanırım arızalanmış.
-Annem: Bildirelim mi arıza.
-Ben: Bildirin, Hadi şu an yemek yiyorum ararım görüşürüz.
-Annem: Tamam, afiyet olsun.
Çattttt
(Sonra ben.. Sokayım Telekoma)
İletişim yüzünden epey dertliyim anlayacağınız..
-Heee, Öznur aradı bugün sahi, yeni mezun.. Diş Hekimi arkadaşım..
Özlüyorum lan diyor muhabbetini..
Beybi diyorum, bırak şimdi özlemeyi de, dişimde sorun var..
Bi el atarsın be hacı.. Diyorum..
Yeni mezun ya..
Gülüyor, eminmisin kendini bana emanet etmek için diyor..
Ahaha Salak diyorum.. Ben kimlere emanet ettim kendimi kimlere.. Hor kullandılar..
Senden zarar gelmez diyorum..
Gülüyoruz..
-Üzerime rakı döktüm az önce..
Ama temizlemeyeceğim...
Gece uzun..
Sonra denize gireceğim üzerimdekilerle gece gece..
Kafam güzel olursa boğulurmuyum lan?
-Madonnayla ayrıldım.
Sevişecek kimsem kalmadı hayallerimde...
Bugün antalyadan bir fıstıkla konuştum da..
Salla aşkı maşkı, seviş dedi..
İşleyen demir paslanmazmış, paslanma dedi..
Haklı mı ne..
Ama şimdi madonnanın yerine birini transfer etmem lazım.
Kim trend acaba.. bakmalıyım..
-Binbir gece bitiyormuş bu gece..
Nihayet yani..
Aklıma geldi de..
Şehrazat'a değil bir gece için, bu yaz boyunca benimle olsa 150 bin dolar vermezdim..
Bu Onur çok mal..
-Msn im açık diye şu an habire babam bişeyler yazıyor..
Ufff rahat bırakın yahu...
Kafa dinlemek istiyorum..
Ne diyorsun be adam..
Vallahi bloğum olduğunu bilse, her yazıma 15 yorum yazmazsa namerdim..
Neyse, DIŞARIDA pozisyonuna geçtim..
Belki pes eder..
:)
-Hadise meselesine gelince..
Ne kıyafetmiş kardeşim,
Ülkede herkes modacı olmuş..
Onu farkettim sayesinde..
-Etrafta çok serseri kurşun var şu sıralar.
Kimin ne istediğini anlamıyorum..
İnsanlar macera peşinde..
Kimi aşk istiyor,
Kimi seks,
Kimi diğerlerinin arasına katayım yeterki ol diyor..
Şaşkınım sadece..
Şaşkınım çünkü herkes sadece istiyor..
Biri de çıkıp demiyor ki,
"Sen ne istiyorsun" diye..
Makbul olan budur belki de..
Neyse..
Neşemiz bozulmasın..
Bu arada 5. duble ye geçtim..
Ben devam ediyorum..
Hepinizin şerefine..
Muhabbetimiz bol olsun..

9 bıdı bıdı:
aha..yine bi rakı sofrası..
ben demiştim sana yalnız bırakmazlar diye.:)
keyfini çıkar kelebekim:)
Yarasın aslanıma! :P
Dijital kelebek:)tatilinde kendini dinlemeden aileden ,çevrenden herkesi götürmüşsün şimdiden görüntüde yalnız ama kuru kalabalıklar içerisindesin bırak telefonu cevrendekileri hatta madonna'nı kendine vakit ayır.
bol bol dinlenmeler...
Karamel..
Yalnızım biliyosun:)
Nina..
Beraber canım.. Şerefine:)9
Duygu'm..
Vallahi haklısın..
Sana ihtiyacım var..
Telkinlerine..
Cidden..
:)
Merak ettim bu gece kaç bardak içecen. Denize girmede ne yaparsan yap.
Afiyet olsun. bal şeker olsun. Yarasın diyorum.
Neslihan..
6 da bıraktım.. şimdi kahveye geçtim..
Yeter yahu dimi ama:)
Deniz konusunu düşünüyorum halen..
Eğer bi kaç gün bi post neyin göremezseniz candarmaya haber verin:)
Sevgiler.. :)
üffff, rakıyı boşver de kızartmalar acaip güzel görünüyo. Amaaa nerde yiyememki, milletin ailesi yat kat at miras bırakır benimkilerde bana kollesterol bırakmış, taze ekmekle ne güzel olurdu..........
Ahaha Salak diyorum.. Ben kimlere emanet ettim kendimi kimlere.. Hor kullandılar..
Senden zarar gelmez diyorum..
Gülüyoruz.. güzeldi....
diji kepenekkk =)
merak ettim de sen ne istiorsun :)
nisa.. :)
Yorum Gönder