özlersiniz hisli günlerinizi,
çok özlersiniz..
istersiniz ki,
evet hislerim yerine gelsin,
yine bir bakışta vurulayım birine,
aşık olayım,
yeni idealler koyayım kendime,
yeni hedefler..
ama olmaz,
yapamazsınız.
çünkü ne zaman bunları yapmak isteseniz yine yeni bir hayalkırıklığına uğrayacağınızı düşünürsünüz.
hissisleşmişseniz,
ilkbahar size hiç gelmez.
hep bir sonbahar akşamındasınızdır.
herkes neşeli bir ilkbahar yağmurunda ıslanırken,
siz hep hüzünlü bir
sonbahar yağmurunda ıslanırsınız.
Kendin Sandığın Kişi Gerçekten Sen misin? I Kim Olmadığını Görebilmek!
-
[image: Kendini Hatırlıyor musun?]
Düşündün mü hiç?
Kendine dair bildiğinin kaç şey, gerçekten sana ait?
Kaçını ailen ezberletti sana?
Kaçını yaşadığı...
23 saat önce


2 bıdı bıdı:
Ne zordur ilkbahar yasamak isterken sonbahari yasamak.kalbinde hic yapraklar dökülmesin hep çiçekler acsin. Sevgiyle kal...
Bütün sonbahar yapraklarını topladım...İçimden gitsin veda etsin bu mevsim diye...Ne yazık o da beni çok sevmiş artık yatıya kalan bir mevsim var yüreğimde...
Yorum Gönder