ne zaman yağsa..
deli gibi,
ve
sırılsıklam edercesine..
ne zaman yağsa,
tüm tiksinmişlikleri unutup..
canım oylesine aşk çekiyor..
öylesine..
ölürcesine..
öldürürcesine..
ne zaman yağsa,
öyle delicesine..
ve de,
hazır unutmuşken herşeyi,
koşup dudaklarında ıslanmak istiyorum..
sırılsıklam, yağmurda, dudaklarında..
delicesine,
delirircesine..
yağmurlar işte..
farkındayım..
yağmuru çok seviyorum
ama itiraf ediyorum ki,
ben
bugün
acı
çekiyorum..
Kendin Sandığın Kişi Gerçekten Sen misin? I Kim Olmadığını Görebilmek!
-
[image: Kendini Hatırlıyor musun?]
Düşündün mü hiç?
Kendine dair bildiğinin kaç şey, gerçekten sana ait?
Kaçını ailen ezberletti sana?
Kaçını yaşadığı...
23 saat önce


4 bıdı bıdı:
yorumundan sonra postunu da okuyunca merak ettim.neyin var?
ya kusura bakma saçma bir yorumdu sana yaptığım sanırım..
nadiren yaşadığım..
mutsuz günlerden biri galiba..
ya da,
bugün kendime dürüst davranıyorum herhalde..
kandıramadım şu saate kadar kendimi..
mutluymuş gibi yapamadım..
bugün doğal formumdayım..
:)
önemli değil, ben de ara ara öyle oluyorum.
sıkma kendini^^
teşekkürler nini..
çok
iyisin..
Yorum Gönder