Bu önemli günde, şu an internetim olmadıgı halde cep telefonundan baglanıp 2 kelam laf edeyim dedim..
Yarın annemin anneler gününü kutlayacagım. Yüz yüze..
O esnada babama bakacagım, büyük ihtimalle bakışlarını kacıracak..
Babannem vefat edeli 2 sene oldu, babam onun anneler gününü kutlayamayacak..
O an babamın yerinde olmak da istemeyecegim..
O nedenle, ben annemin anneler gününü abartarak degil, mütevazı bir sekilde kutlayacagım..
Dünün, aramızda olmayan..
Bugünün..
Yarının..
Tüm annelerinin..
Anneler gününü icten ve mütevazılıkla..
Kutlarım...
Kendin Sandığın Kişi Gerçekten Sen misin? I Kim Olmadığını Görebilmek!
-
[image: Kendini Hatırlıyor musun?]
Düşündün mü hiç?
Kendine dair bildiğinin kaç şey, gerçekten sana ait?
Kaçını ailen ezberletti sana?
Kaçını yaşadığı...
23 saat önce

9 bıdı bıdı:
Anneniz pırlanta gibi bir evlat yetiştirmiş. Teşekkür ederim ve ellerinden öperim annenizin.
Ben de annenizin ve tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.Babaannenize Allah rahmet eylesin.Nur içinde yatsın.
Annenizin ve tüm annelerin ''Anneler Gününü'' kutluyorum.
Dünün ,bugünün yarının bende üzerime alıyorum.Yarına dair:)
tüm annelerin ve anne'nizin Anne'ler gününü kutlarım...
Annen ve tum annelerın anneler
gununu kutlamak ıstıyorum bende..
Hersey az onlar ıcın..
Annen ve tum annelerın anneler
gununu kutlamak ıstıyorum bende..
Hersey az onlar ıcın..
cok guzel ıfade etmıssın...
canım ya ben annenin anneler gününü kutlamamışım özür özürrr özürrrr dilerim.
günün kargaşasına ver yapılan hatayı annenin ellerinden öpüyorum ve anneler gününü kutluyorum
Ah canım ya, ben tahmin ettim de kutladığını iletmiştim:))
Sağol yinede.. Var ol:)
Yorum Gönder